حمیدرضا جلیلیان

وبلاگ

راه اندازی فروشگاه فایل– محصولات دانلودی

انواع محصولات مجازی اگر در فضای فروش محصولات مجازی تازه کار هستید، شاید از خودتان بپرسید فروش چه نوع محصولاتی بیشترین سود و درآمد را دارد؟ در ادامه لیستی از انواع محصولات دانلودی و مجازی را برای فروش در فروشگاه تان آماده کرده ایم: کتاب های الکترونیک، خلاصه کتاب فایل متنی مثل تحقیق، مقاله، پایان […]

پادکست

اگر بخواهم به تعریف قدیمی کلمه پادکست رجوع کنم، در واقع این کلمه به یک مجموعه فایل صوتی اشاره دارد. این یعنی اگر ما در وب سایت‌مان یک بخشی را اضافه کرده و در آن یک‌سری صوت آموزشی یا حتی غیر آموزشی منتشر کنیم، نام این سری صوت‌ها podcast خواهد بود.

دلیل اعتماد به من برای طراحی سایت چیه؟

معمولاً مشتری‌هایی که داشتم با همون تماس تلفنی اول که باهام دارند، اعتماد میکنند. دلیلشو نمیدونم چرا . بعضی هاشون همون اول کار پسورد سایت‌هاشون و حتی یکی دو مورد که در مورد پرداخت بود، پسورد حساب بانکیشون رو بهم دادند. ولی خب بعد از اینکه براش پروژه‌ای انجام می‌دم، اعتمادش کامل میشه و دیگه پروژه‌های بعدیشو به خودم میده. شاید به خاطر دلایل هست که در این مطلب نوشتم.

نوشتن کتاب به روش من

خیلی از افراد دوست دارند کتاب بنویسند ،یعنی از ده نفر اطرافیان خود بپرسید که آیا دوست داری یک کتاب بنویسی میگوید بله، آرزومه ولی نه وقت اش را دارم نه تخصص و دانش کافی درباره کتابی که میخواهم داشته باشم. درست است که کتاب نوشتن مثل باقی کارها یک مهارت است و با فوت و فن آن آشنا بود ولی چندان سخت نیست . خیلی از افراد جدا از نوشتن و نگارش کتاب ، فکر میکنند آنچه که باید در قالب یک کتاب نوشت کاملا از صفر تا صد متن و جملات از ذهن خود فرد باید باشد و نگاهی به هیچ منبع و کتابی نباید داشت.

کسب درآمد از اینترنت به روش های اصولی و گوناگون

یکی از علایق من در طول 14 سال فعالیت اینترنتی ام، کسب درآمد از آن بوده و هست. در این سال ها با فاصله گرفتن از شوآف مختلف بر خلاف سایر افراد، سعی کردم فقط و فقط بر پایه ساخت یک زیرساخت ثابت و خودکار برای خودم ، درآمدهای مختلفی را از این طریق داشته باشم. در این پست مواردی که  مستقیما درآمدزایی دارد را معرفی خواهم کرد . علاوه بر معرفی هم میتوانید نمونه سایتی که برای روش درآمدی راه اندازی کردم ببینید .

کتابخانه مجازی من

در این بخش سعی خواهم کرد ، کتاب های الکترونیکی که به مرور در چندین ساله گذشته خوانده ام را برای شما کاربر گرامی قرار دهم، تا هم این بخش یک کتابخانه کوچک به شکل مجازی برای خودم شود و هم شما به کتاب های مفیدی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

طراحی لوگو

در این بخش نمونه لوگو های طراحی شده توسط من در چند سال اخیر برای کسب و کارهای مختلف را مشاهده می فرمایید. توجه داشته باشید : به دلیل کمبود وقت و مشغله های متعدد ، تا اطلاع ثانوی هیچگونه سفارش طراحی لوگو قبول نمی کنم .

طراحی گرافیک

من به شکل تخصصی علاوه بر طراحی سایت و طراحی لوگو ، سایر امور طراحی گرافیک را از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱انجام دادم، که برخی را در این صفحه به عنوان نمونه کار قرار دادم، هر چند روزانه از طریق پیام رسان ها و ایمیل سایت درخواست هایی می شود اما وقت برای انجام ندارم.

اجرای کسب و کار

ایده­‌ی راه اندازی کسب و کار جدید همیشه یکی از جرقه‌­های فکری وسوسه انگیز در ذهن افراد بوده و هست. همه می­‌دانیم که برای شروع یک کسب و کار جدید تنها داشتن یک ایده کافی نیست و انجام امور زیادی برای به نتیجه رسیدن آن نیاز است.

طراح، مجری و مشاور تبلیغات کسب و کارهای مختلف

تا امروز با بیش از ۱۰۰ سازمان و شرکت بازرگانی، صنعتی، تولیدی و صادراتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارهای الکترونیک، توسعه کسب و کار و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان طراح، مجری طرح و مشاور تبلیغات همکاری داشته ام. در زیر برخی از این کسب و کارها را می توانید ببینید .

داستان زندگی من

زندگی خیلی پیچیده است. در هر مرحله که هستی فکر میکنی همه چیز همیشه همانطور ادامه پیدا میکند فکر میکنی تا آخر عمرت همه چی همانطوری می ماند در حالی ک ما انسان ها در یک بازی هستیم، یک بازی که گاهی مثل فوتبال هست گاهی مثل شطرنج. گاهی برد میکنی و گاهی هم پشت سر هم باخت شایدم پشت سر هم برد. معلوم نیست چه میشود.